W pliku z moimi danymi jest błąd, co mam zrobić?
Jeśli w pliku z danymi znajduje się błąd lub dane są nieaktualne, istnieje możliwość zgłoszenia uwagi w tej sprawie. Aby zgłosić uwagę należy:
- Kliknąć w przycisk „ZGŁOŚ ŻĄDANIE DOTYCZĄCE DANYCH” na zakładce danego systemu.
- Nastąpi przekierowanie do systemu obsługi zgłoszeń i błędów HELPDESK
- Po przejściu do konta w systemie HELPDESK, należy wybrać przycisk Nowe zgłoszenie na górze ekranu.
- Następnie należy wypełnić formularz dodawania zgłoszenia, który obejmuje następujące pola;
- System: należy wybrać z listy: Rad-on (opcja domyślnie wybrana)
- Obszar: należy wskazać obszar Dane osobowe
- Temat: należy wprowadzić temat zgłoszenia
- Opis: należy wprowadzić opis zgłoszenia, w tym rodzaj operacji (np. korekta oraz zakres danych)
- Opcjonalnie – istnieje możliwość dodania załącznika (przycisk Załącz pliki).
- Odpowiedź na zgłoszenie będzie dostępna w systemie zgłoszeń HELPDESK.