1 kwietnia (wtorek) między 16.00 a 17.00 możesz spodziewać się trudności w dostępie do systemu.
Aktualności
Na platformie RAD-on w sekcji Raporty zostały wdrożone uaktualnienia za 2023 rok w sekcji „komentarz ekspercki” w wersji PL i EN do następujących raportów studentów, absolwentów i doktorantów:
- Państwa pochodzenia studentów programu Erasmus
- Absolwenci
- Absolwenci w poszczególnych województwach
- Absolwenci cudzoziemcy
- Państwa pochodzenia absolwentów cudzoziemców
- Doktoranci w szkołach doktorskich
- Doktoranci na studiach doktoranckich
- Doktoranci na studiach doktoranckich w poszczególnych województwach
- Doktoranci cudzoziemcy w szkołach doktorskich
- Państwa pochodzenia doktorantów cudzoziemców w szkołach doktorskich
Listę wszystkich aktualnie dostępnych raportów znajdziesz tutaj.
20 listopada (środa) w godzinach 16.30 – 22.30 aktualizujemy system RAD‑on i możesz spodziewać się utrudnień w jego działaniu.
24 października (czwartek) między 9.00 a 10.00 planujemy prace techniczne. Możesz spodziewać się krótkich przerw w dostępie do systemu.
Zakończyliśmy wszystkie prace techniczne, można już korzystać z systemu.
Pracujemy nad usunięciem awarii Modułu Centralnego Logowania (MCL) oraz systemów zależnych.
Problemy występują również z logowaniem do RAD-on i użytkownicy nie mają chwilowo dostępu do raportów, analiz i danych. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o cierpliwość – dołożymy wszelkich starań, aby przywrócić pełną funkcjonalność systemu tak szybko, jak to możliwe.
O zakończeniu prac powiadomimy w osobnym komunikacie.
Dziś (29.08) w godzinach 15.30 – 16.30 możesz spodziewać się utrudnień w działaniu systemu POL‑on.
27 sierpnia (wtorek) w godzinach 14.00 – 14.30 możesz spodziewać się utrudnień w działaniu systemu POL‑on.
Opublikowaliśmy 4 nowe raporty w nowej sekcji Kobiety w nauce.
W interaktywnych raportach przedstawiamy sytuację nauczycielek akademickich zatrudnionych na uczelniach w Polsce, z uwzględnieniem między innymi nadanych im stopni i tytułów naukowych oraz zajmowanych stanowisk. Analizie w dłuższym okresie czasu poddano także akademiczki zaangażowane w badania naukowe w obszarze STEM (ang. science, technology, engineering, mathematics) i SSH (ang. social sciences and humanities), a także pracujące na uczelniach technicznych.
W analizie przygotowanej do pobrania w formacie pdf (w języku angielskim) zaprezentowano dane na temat kobiet zatrudnionych jako nauczycielki akademickie na uczelniach w Polsce. To opracowanie stanowi tylko wprowadzenie do interaktywnych raportów cyfrowych, które prezentują dane o nauczycielkach akademickich w wielu przecięciach. W zakładce „Raporty” prezentujemy następujące zestawienia:
- Kobiety wśród nauczycieli akademickich w 2022 roku
- Kobiety wśród nauczycieli akademickich w obszarze SSH: trendy
- Kobiety wśród nauczycieli akademickich w obszarze STEM: trendy
- Kobiety wśród nauczycieli akademickich na uczelniach technicznych: trendy
Listę wszystkich aktualnie dostępnych raportów znajdziesz tutaj.